Įžvalgos

KAIP TIKSLINGAI VALDYTI ŽMOGIŠKUOSIUS RESURSUS?

Kad įmonė kartu su savo darbuotojais augtų brandi ir sėkminga, kauptų potencialą – reikalingas nepriekaištingas žmogiškųjų išteklių valdymas. Norint užtikrinti, kad žmogiškieji ištekliai būtų valdomi tikslingai, reikalingi pagalbiniai įrankiai. Vienas tokių – „Oracle HCM Cloud“ sprendimas.

Norint, kad įmonė kartu su savo darbuotojais augtų brandi ir sėkminga, kauptų potencialą – reikalingas nepriekaištingas žmogiškųjų išteklių valdymas. Norint užtikrinti, kad žmogiškieji ištekliai būtų valdomi tikslingai, reikalingi pagalbiniai įrankiai. Vienas iš tokių – Oracle HCM Cloud sprendimas. Taigi kokią naudą jis gali suteikti įmonei, darbuotojams bei personalo vadovams?

 

DARBUOTOJO TIKSLŲ SUPRATIMAS IR VERTINIMAS

Oracle HCM Cloud – tai sprendimas, kuris leidžia personalo vadovui itin detaliai susipažinti su darbuotojo siekiais ir pasiekimais. Sprendimas leidžia valdyti ilgalaikius bei trumpalaikius darbuotojų tikslus, juos planuoti, vertinti jų įgyvendinimo progresą. Stebėdami kaip darbuotojams sekasi įgyvendinti savo tikslus, galite tiksliau įvertinti kokių priemonių ar resursų reikia, kad šie tikslai būtų pasiekti. Be to, reguliariai stebint darbuotojų tikslų įgyvendinimą, galėsite iš anksto planuoti grįžtamąjį ryšį darbuotojui, o tikrus talentus pastebėsite dar ankstyvoje fazėje!

 

DARBUOTOJŲ KARJEROS IR KOMPETENCIJŲ VALDYMAS

Jūsų, kaip personalo vadovo, darbo pobūdis reikalauja iš Jūsų svarbių sprendimų priėmimo – taigi Oracle HCM Cloud gali tapti svarbiu įrankiu, padedančiu sprendimus priimti ir juos pagrįsti. Vienas iš aspektų, kuo pasižymi Oracle HCM Cloud sprendimas – padeda iš anksto numatyti ir planuoti svarbioms, aukštoms pozicijoms tinkamus įpėdinius.  Jis padeda tinkamai įvertinti kokią poziciją užima ir kokias kompetencijas turi kiekvienas Jūsų darbuotojas. Greitai ir nesunkiai galėsite rasti reikalingą informaciją apie darbuotojo karjeros lūkesčius, potencialą užimti aukštesnes pareigas, arba rekomenduojamas reikiamų kompetencijų ugdymo priemones.

 

PASIDALINKITE DARBAIS, VALDYKITE RIZIKĄ

Taip vadinamos “darbuotojo kortelės” valdymas Oracle HCM Cloud sprendime integruotas taip, kad vadovai galėtų greitai ir nesunkiai deleguoti darbus savo kolegoms, galėtų stebėti deleguotų užduočių atlikimo eigą. Tokiu būdu Oracle HCM Cloud sprendimas leis objektyviai įvertinti, kurių darbuotojų produktyvumas yra aukštas, o kurių darbas Jūsų lūkesčių nepatenkina. Siekdami padėti mažiau efektyviems ar mažiau patirties turintiems darbuotojams, jūs galėsite priskirti jiems asmeninius vadovus – mentorius, kurie padės siekti darbuotojui užsibrėžtų tikslų.

 

Taigi, vien personalo vadovo efektyviam žmogiškųjų išteklių valdymui, nepakanka. Mūsų manymu – kiekvienas personalo vadovas turi turėti jam padėti galinčius įrankius – taip personalo vadovo darbas bus lengvesnis, kokybiškesnis ir efektyvesnis, o darbuotojai – kur kas produktyvesni ir labiau patenkinti darbu bei įmonėje vykstančiais procesais.

#hcm-cloud #hcm

Visos įžvalgos
Kad užtikrintume sklandų svetainės veikimą ir galėtume pagerinti Jūsų naršymo patirtį, svetainėje naudojame slapukus (angl. Cookies). Slapukų informaciją galite pakeisti naršyklės, kurią naudojate, nustatymuose. Daugiau apie slapukus skaitykite čia.