Įžvalgos

SPPA verslui

„ORACLE NETSUITE“ ERP – BUS PRITAIKYTA LIETUVOS RINKAI

Esame vienintelis oficialus „Oracle Netsuite“ sprendimų tiekėjas ir partneris Lietuvoje, kuris investavo į „Oracle Netsuite“ verslo valdymo sprendimo pritaikymą Lietuvos rinkai. Iš viso į sistemos adaptavimą investuojame 150 tūkst. eurų. Šia investicija tikimės suteikti šalies įmonėms daugiau vertės ir padėti supaprastinti bei automatizuoti darbo procesus. Įdiegus šiuos naujinius įmonių naudojamose „Oracle Netsuite“ verslo valdymo sistemose integruotos buhalterinės apskaitos, personalo valdymo, darbo laiko apskaitos ir atlygio skaičiavimo funkcijos bus pritaikytos prie Lietuvos teisinės bazės – apskaitos įstatymo bei darbo santykius reglamentuojančių teisės aktų, tarp...

sppa verslui

5 PATARIMAI, KAIP PASIRUOŠTI ANTRAJAI COVID-19 BANGAI

COVID-19 atnešė bene staigiausią krizę ir beprecedenčius ekonominius iššūkius: užfiksuota, kad iki praėjusio mėnesio pabaigos į Užimtumo tarnybą dėl Valstybės subsidijų kreipėsi beveik 15 tūkst. darbdavių. Valstybės finansinės pagalbos priemonės verslui gali padėti išgyventi, tačiau ekonomikos stabilizavimasis užtruks, mano ekspertai, ir ragina ruoštis antrajai viruso bangai. „Žaibiškas verslo persikraustymas į skaitmeninę erdvę dėl įvesto karantino išryškino didžiausius įmonių veiklos ir procesų trūkumus ir parodė, kad daugelis verslų nebuvo pasiruošę skubiai prisitaikyti prie pasikeitusios situacijos. Strigo vidinė ir išorinė komunikacija, klientų aptarnavimas,...

3 LENGVI BŪDAI PAGERINTI KLIENTŲ PATIRTĮ SU CX CLOUD

Ankstesniuose SPPA Verslui straipsniuose aptarėme mūsų atstovaujamus Oracle kompanijos produktus – Oracle HCM Cloud bei Oracle Intelligent Advisor (Oracle Policy Automation). Detaliau supažindinome su šių sprendimų privalumais ir naudomis Jūsų verslo procesų valdymo gerinimui, o šį kartą kalbame apie vartotojų patirčių gerinimą. Šiam tikslui Oracle sukūrė sprendimą CX Cloud. Kaip šis sprendimas gali pagerinti klientų patirtis?...

5 NEPAKEIČIAMI ORACLE INTELLIGENT ADVISOR PRIVALUMAI

Visai neseniai, viename iš mūsų straipsnių bandėme išsiaiškinti – kada verta įsigyti Oracle Intelligent Advisor (Oracle Policy Automation) sprendimą? Kalbėjome apie tai, kad tokie sprendimai kaip Oracle Policy Automation (OPA) gali pagelbėti kasdienėje verslo rutinoje, supaprastinant ir sumažinant darbo kiekius. Šį kart su OPA supažindinsime dar išsamiau. Pateikiame Jums keletą nepakeičiamų OPA privalumų, kurie taps kasdieniais Jūsų pagalbininkais....

AR JŪSŲ ĮMONEI REIKIA POLICY AUTOMATION SPRENDIMO?

Jeigu mąstote apie mūsų atstovaujamų Oracle produktų įsigijimą, turbūt galvoje kirba nemažai klausimų.  Norint nuspręsti, kokie sprendimai Jums iš tiesų naudingi, pravartu į kiekvieną produktą pažvelgti šiek tiek giliau. Šį kartą detaliau supažindiname Jus su Oracle Intelligent Advisor (Oracle Policy Automation): pateikiame keletą priežasčių, kodėl Oracle Policy Automation (OPA) gali tapti nepakeičiamu įrankiu....

DĖL KO NERIMAUJA SMULKIŲ IR VIDUTINIŲ ĮMONIŲ ATSTOVAI?

2017 metais, kompanijos “Oracle” užsakymu buvo atliktas tyrimas – apklausta apie 300 smulkių ir vidutinių įmonių atstovų, siekiant išsiaiškinti – kas verčia vadovus nerimauti kalbant apie jų verslo išlaikymą ir augimą. Gera žinia ta, kad tarp nerimą keliančių dalykų yra ir tų, kurie verslo atstovus verčia jaustis saugiai. Šiandien dalinamės šio tyrimo rezultatais – kas verčia nerimauti, o kas jaustis saugiai?...

4 BŪDAI KAIP HCM CLOUD DIDINA DARBUOTOJŲ ĮSITRAUKIMĄ

Aukštas darbuotojų įsitraukimas – kiekvienos sėkmingos įmonės variklis, tačiau darbuotojų dėmesį, produktyvumą ir įsitraukimą išlaikyti darosi vis sudėtingiau. Tą gali lemti keletas priežasčių – sudėtingi procesai atliekami rankiniu būdu, daugiau laiko sueikvoja administraciniai darbai, nei specifinių gebėjimų reikalaujančios užduotys, trūksta grįžtamojo ryšio. Patirtis rodo, kad į įmonės veiklą integruojamų IT sprendimų, tokių kaip „Oracle HCM Cloud“, savybės leidžia pagerinti darbuotojų patirtis keliais būdais:...

KAIP TIKSLINGAI VALDYTI ŽMOGIŠKUOSIUS RESURSUS?

Kad įmonė kartu su savo darbuotojais augtų brandi ir sėkminga, kauptų potencialą – reikalingas nepriekaištingas žmogiškųjų išteklių valdymas. Norint užtikrinti, kad žmogiškieji ištekliai būtų valdomi tikslingai, reikalingi pagalbiniai įrankiai. Vienas tokių – „Oracle HCM Cloud“ sprendimas. Norint, kad įmonė kartu su savo darbuotojais augtų brandi ir sėkminga, kauptų potencialą – reikalingas nepriekaištingas žmogiškųjų išteklių valdymas. Norint užtikrinti, kad žmogiškieji ištekliai būtų valdomi tikslingai, reikalingi pagalbiniai įrankiai. Vienas iš tokių – Oracle HCM Cloud sprendimas. Taigi kokią naudą jis gali suteikti įmonei, darbuotojams bei personalo...

KAIP TALEO GALI PALENGVINTI VERSLO VALDYMO PROCESUS?

„Oracle Taleo Business Edition“ – personalo atrankos ir įdarbinimo procesams skirtas Oracle IT specialistų sukurtas sprendimas. Pagrindiniai „Oracle Taleo Business Edition“ sprendimo privalumai – maži išlaikymo kaštai, beveik nereikia priežiūros iš techninės pusės, lengvas sprendimo konfigūravimas ir naudojimas. Tačiau tai tik vos keletas priežasčių, kodėl Jūsų verslui naudingas „Oracle Taleo Business Edition“ sprendimas. Šį kartą dalinamės su Jumis, ko gero, vertingiausiomis šio sprendimo naudomis....

KAIP PRITRAUKTI JŪSŲ POREIKĮ ATITINKANČIUS KANDIDATUS?

Mūsų nuomone, kiekvienos sėkmingai veikiančios įmonės sėkmė – profesionalūs, produktyvūs ir laimingi darbuotojai. Tačiau patirtis rodo, kad būtent tokių kandidatų prisitraukti ir kartu su jais kurti ypatingą darbo kultūrą tampa vis sudėtingiau. Šiam talentų pritraukimo ir įdarbinimo tikslui, mūsų partneris „Oracle“ sukūrė unikalų sprendimą – „Oracle Taleo Business Edition“. Šį kartą supažindiname su šio sprendimo pagrindinėmis funkcijomis bei galimybėmis, kurios sėkmingų ir kokybiškų kandidatų  pritraukimui yra gyvybiškai būtinos....

Kad užtikrintume sklandų svetainės veikimą ir galėtume pagerinti Jūsų naršymo patirtį, svetainėje naudojame slapukus (angl. Cookies). Slapukų informaciją galite pakeisti naršyklės, kurią naudojate, nustatymuose. Daugiau apie slapukus skaitykite čia.