ORACLE SIEBEL CRM – viena moderniausių ir funkcionaliausių santykių su klientais valdymo (CRM) sistemų pasaulyje. Be to, tai labiausiai išplėtotas ir itin lankstus CRM sprendimas. SIEBEL CRM yra daugiau nei klientų valdymo sprendimas – tai visapusė verslo valdymo sistema, integruojanti visus įmonės procesus – nuo pardavimo vadybininkų darbo automatizavimo iki sudėtingų logistikos ar užsakymų įgyvendinimo procesų arba unikalių ir specifinių procesų automatizavimo.
SIEBEL CRM gali būti modifikuojama atsižvelgiant į verslo poreikius. Šios programos techninės ir funkcinės galimybės yra itin plačios, pritaikytos realizuoti sudėtingiausius ir unikaliausius poreikius.
SIEBEL CRM išskirtinis ir tuo, kad gali būti diegiamas kliento turimoje infrastruktūroje, „Oracle“ ar kito tiekėjo duomenų centre bei gali būti integruotas „hibridinėje“ infrastruktūroje, kur vieni procesai yra valdomi debesų technologijomis sukurtuose sprendimuose, o kiti – kliento serveriuose įdiegtuose sprendimuose. Dėl unikalaus lankstumo SIEBEL CRM dažnai tampa pagrindine, visą kliento informaciją sinchronizuojančia sistema ir „patikimu“ (angl. Customer Data Master) kliento informacijos šaltiniu įmonės mastu.