ORACLE SIEBEL CRM

ORACLE SIEBEL CRM – viena moderniausių ir funkcionaliausių santykių su klientais valdymo (CRM) sistemų pasaulyje. Be to, tai labiausiai išplėtotas ir itin lankstus CRM sprendimas. SIEBEL CRM yra daugiau nei  klientų valdymo sprendimas – tai visapusė verslo valdymo sistema, integruojanti visus įmonės procesus – nuo pardavimo vadybininkų darbo automatizavimo iki sudėtingų logistikos ar užsakymų įgyvendinimo procesų arba unikalių ir specifinių procesų automatizavimo.

SIEBEL CRM gali būti modifikuojama atsižvelgiant į verslo poreikius. Šios programos techninės ir funkcinės galimybės yra itin plačios, pritaikytos realizuoti sudėtingiausius ir unikaliausius poreikius.

SIEBEL CRM išskirtinis ir tuo, kad gali būti diegiamas kliento turimoje infrastruktūroje, „Oracle“ ar kito tiekėjo duomenų centre bei gali būti integruotas „hibridinėje“ infrastruktūroje, kur vieni procesai yra valdomi debesų technologijomis sukurtuose sprendimuose, o kiti – kliento serveriuose įdiegtuose sprendimuose. Dėl unikalaus lankstumo SIEBEL CRM dažnai tampa pagrindine, visą kliento informaciją sinchronizuojančia sistema ir „patikimu“ (angl. Customer Data Master) kliento informacijos šaltiniu įmonės mastu.

KODĖL SIEBEL CRM?
SUPAPRASTINA PROCESŲ VALDYMĄ

SIEBEL CRM leidžia vienoje vietoje valdyti visą darbo procesą, automatizuoja ir supaprastina net pačias sudėtingiausias užduotis, padaro jas suprantamesnes darbuotojui. Programa padeda išvengti ar maksimaliai sumažinti žmogiškųjų klaidų kiekį, integruoja visus verslo procesus.

LEIDŽIA PATENKINTI UNIKALIUS KLIENTŲ POREIKIUS

SIEBEL CRM dėl savo analogų neturinčios architektūros ir technologijų gali užtikrinti, kad ir patys unikaliausi jūsų poreikiai bus įgyvendinti  – ar jie būtų susiję su patogumu vartotojui dirbti su sistema, ar su galimybėmis integruoti procesus ir kitas, naujas ar labai senas informacines sistemas.

SPRENDIMAI ĮVAIRIEMS VERSLO SEKTORIAMS

  • Technologijos
  • Automobiliai
  • Finansinės paslaugos
  • Gyvybės mokslai
  • Gamyba
  • Komunalinės paslaugos
  • Komunikacija
  • Logistika
  • Mažmeninė prekyba
  • Pramogų industrija
  • Sveikatos priežiūros paslaugos
  • Turizmas
  • Viešasis sektorius
  • Žiniasklaida

SIEBEL CRM GALIMYBĖS ĮVAIRIOMS POZICIJOMS

Klientų aptarnavimo vadovui

SIEBEL CRM suteiks galimybę realiuoju laiku vienoje vietoje stebėti ir analizuoti visus su klientų aptarnavimu susijusius procesus, juos tobulinti ir išvengti klaidų. Taip pat programa padės optimizuoti klientų aptarnavimo skyriaus darbą ir resursus.

Klientų aptarnavimo specialistui

SIEBEL CRM leis greičiau ir sklandžiau suteikti paslaugas klientams, pateikti jų poreikius atitinkančius pasiūlymus ir palaikyti reguliarų ryšį.

Rinkodaros specialistui

Kaupdama klientų patirtį ir atsiliepimus, SIEBEL CRM padės rinkodaros specialistui planuoti efektyvesnes rinkodaros komunikacijos kampanijas.

Procesų vadovui

Dėl savo lankstumo, architektūros ir technologinių galimybių suteiks neribotą laisvę kuriant ir modeliuojant efektyvesnius ir greitesnius veiklos procesus.

Prisijunk prie kitų pasaulio įmonių, sėkmingai naudojančių  ORACLE SIEBEL CRM

Gauti nemokamą demo

Kiti produktai

Žiūrėti produktus
Kad užtikrintume sklandų svetainės veikimą ir galėtume pagerinti Jūsų naršymo patirtį, svetainėje naudojame slapukus (angl. Cookies). Slapukų informaciją galite pakeisti naršyklės, kurią naudojate, nustatymuose. Daugiau apie slapukus skaitykite čia.